Schade bij levering

We vinden het belangrijk om je bestelling snel en onbeschadigd bij u thuis te brengen. Het kan natuurlijk gebeuren dat een artikel beschadigd thuiskomt. Wij lossen het dan zo snel mogelijk voor u op. Heeft u uw bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen maar mocht er iets stuk zijn: stuur dan een e-mail naar info@glasschilderijshop.nl. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk dat u duidelijke foto's maakt van de schade. Hierbij is het belangrijk om foto's te maken van het beschadigde artikel, een foto van de (beschadigde) verpakking en een foto van het beschadigde artikel in de (beschadigde) verpakking. Mocht het artikel door het transporteren beschadigd zijn, dan vergoeden wij het gehele schilderij.

Klachten

Wij doen er alles aan om u een prettige ervaring te geven bij het aanschaffen van onze producten. We hopen dan ook dat onze service en producten u laten glimlachen. Mocht u toch ontevreden zijn over de service of producten? Stuur dan een e-mail naar info@glasschilderijshop.nl. Uw feedback is belangrijk voor ons: we reageren dus zo snel mogelijk inhoudelijk op uw bericht.